23 December, 2010

Orang dah sampai ke bulan bintang bagai ... kau masih kat KL ...

salam satu malaysia ...!!!

aku dah mula tau sikit pasal javascript ... ye ye aku tau aku ketinggalan ... sbb tu la tajuk n3 aku mcm tu ... thanks to epy sbb suh aku cari and belajar sendiri melalui internet ... dan aku mula faham sikit2 walaupun pada org lain simple, senang, kacang dan sebagai nya ...sekarang ni aku dlm proses belajar lagi pasal JS ni ... online tutorial ... lepas ni insyaallah keje aku akan lebih mudah, insyaallah ... dan dalam pada masa yg sama jugak aku masih jugak belajar pasal coldfusion ni ...

ye aku juga dah makin paham pasal cf ni ... cuma kadang2 tu x paham logik ... bende penting tu ... skali ko dah paham logik senang la keje ko ...hahaha korang pening ke baca apa yg aku repekkan ni ... terasa nak merepek pasal keje plak kali ni ... sbb tu aku buat n3 ni ... ohhh btw ari ni (23/12/2010) kitorg kena wat 2nd demo utk big boss @ IR ... harap2 semua berjalan dengan lancar ... ok lah masa utk masuk meeting room ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-