20 December, 2010

hujung minggu yg x berapa best ...

salam satu malaysia ...!!!

n3 aku ari ni dimulakan dengan emosi yg cukup x best ... pastu aku coolkan diri aku dengan letak n3 pasal petua ... harap sesapa yg ade masalah rambut, n3 tersebut dapat membantu ... then aku buat pulak n3 kartun yang aku dapat dari email ... sangat mendalam dan memberi pengajaran kan ...

ekceli aku nak mulakan n3 ari ni nak bercerita pasal weekend lepas ... tapi tu la kan ... emosi aku dah terlebih marah sangat pagi tadi ... bila pikir2 balik ape yg aku dah marah2 driver myVi tu, mengucap panjang jugak la ... bila kita dalam keadaan marah, semua benda boleh jadi ... semoga lepas ni aku akan cuba utk kontrol tahap kemarahan aku ... insyaallah ...

weekend lepas xde apa2 yg menarik pon ... cuma aku ke kedai doblas hengget dengan kakak sbb dia nk cari baju ... ayu dah selamat kami pos ke rumah makngah kat subang jumaat malam tu ... lepas ke kedai 12 hengget tu, aku hantar kakak ke subang airport macam biasa dan terus merempit ke subang utarid ... ye malam tersebut aku tdo umah makngah ...

esok nya balik ke Pantai Dalam dengan ayu ... mlm sebelum tu masa kat rumah makngah tu ... aku dapat kol dari makngah Ah (adik abah) ... dia nak tumpang mandi kat rumah aku sebelum balik ke kedah ... aku ok je ... tu sebab balik awal ckit dari subang ... tapi makngah Ah x jadi ke rumah aku sbb diorg dah lambat ... so maybe next time kan MN ... :)

tu je la aktiviti hujung mggu aku ... bosan kan ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-