25 December, 2010

seronok wooo main ni ....

salam satu malaysia ...!!!

korang suka main game tak .... aku suka jugak ... time study kt melaka dulu, aku boleh dikatakan sangat addicted dengan game ni ... antara game yg aku suka main adelah Zuma, Jewel, Spongebob ... dan sekarang game yg aku asyik nak main ni adelah wordSearch ... game ni dari fesbuk ... cik yuk jugak la mula main kat umah ni ... tgk mcm best je kan ... aku pon ape lagi ... mula2 main dah mcm syok je kan .. bila dah menang lagi la rasa nak main lagi .. nk2 pulak ade time kan ... so mcm nak beat masa yg dah main tu la ... hahahahaha ...



ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-