24 December, 2010

nak jadi doktor x boleh ... layankan je ...

salam satu malaysia ...!!!

aku jadi doktor ... ??? hahahh belum sempat aku bedah orang aku dah pengsan dek tgk darah yang banyak tu ... ye aku adelah mabok darah ... tapi aku suka tengok cerita yg berkaitan dengan doktor2 ni ... dulu masa zaman aku sekolah menengah, suka la tgk drama ER ... abah penah jugak tanya knape aku suka tgk citer ni ... dan jawapan aku adelah aku suka tgk cara diorg bekerja as a doctor ... nampak sangat2 professional ... ok aku tau tu cuma drama di tv ... tapi terkesan jugak la kat dlm diri aku ni ...

lagi satu citer tentang perubatan yg aku suka tgk adelah Greys Anatomy ... sama jugak sebab aku tgk GA ni ... diorg nampak macam sangat real dengan keje sbg doktor tu ... hahaha dah nama pon pelakon kan ...

then aku ikut plak citer Private Practice ... ok jugak citer ni ... watak addison, ex-wife derek dlm GA di bawak ke PP ni ... dan dia adelah pelakon utama utk drama ni ...

dan yang terbaru ni aku layan citer Miami Medical ... x penah tgk pon sebelum ni ... cerita ni hari sabtu malam pukul 12 @ 12.30 tgh mlm ... kira nya lepas korang tgk cerekarama la korang boleh tgk citer ni ...
lagi satu cerita yg berkenaan dengan penyiasatan pon aku layan jugak ... antaranya NCIS, CSI(semua), Criminal Minds dan juga LA Heat (cerita zaman dulu2) ... aku suka tgk citer2 mcm ni sbb buat kita nak tgk apa yg akan jadi ... pastu mesti nak teka sapa yg jahat ... sapa yg buat itu ini ... best kan ... hahahah ... aku je yg kata best ... layankan je ....








... gambar semua credit to encik google ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya..!!!



0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-