29 December, 2010

Dan mereka pon menang akhirnya ...

Salam satu malaysia ...!!!

Yes ... !!! Tahniah pada pasukan Malaysia kerana berjaya bawak balik Piala AFF Suzuki Cup 2010 ... aku tgk kt tv dengan teha dan yana ... memang suspen jugak la ... nak2 bila indonesia masukkan 2 gol kan ... dup dap dup dap ok ... hahahah ... tgk 3 orang mcm tgk 10 orang ... sorry la encik jiran sebelah ye ... adat la kan kalau dah tgk perlawanan bola sepak memang kecoh la kan ...

ok2 berbalik pada perlawanan tadi ... aku mmg tabik spring toing toing toing la pada kita punya goalkeeper, Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) ... dia memang terbaik la ... bak kata afdlin shauki ... terbaik dari ladang la ... kan kan kan ... korang setuju tak ... kaaannnnn ... sama la jugak dengan Safee Sali ... dia jugak adelah HERO MALAYSIA ... dan pemain2 lain jugak patut dapat tepukan gemuruh la dari penonton ... *tepuk tepuk tepuk* ... semua main dengan bersungguh ... aku bangga sangat dengan korang semua wahai pemain2 malaysia ... good job ... good job ...!!!

ok ni nak menyimpang la ckit kan ... tadi masa aku masuk fesbuk ... aku nampak la kat wall sorang kawan ni ... ade la nama encik goalie ni ... aku pon masuk la fesbuk dia ... skali ada blog la kat ctu ... ape lagi sepantas harimau la aku masuk blog tersebut ... dan dengan itu aku nak buat pengumumam ckit ... untuk sapa2 yg x tau la ye, kalau dah tau tu dok diam2 ... encik KFCM ni dah ada buah hati pengarang jantung ok ... ye ye sila menangis utk yg menyimpan harapan setinggi gunung kinabalu tu ekk (xde la tinggi sangat pon) ... dan cik adik yg berjaya mencuri dan merompak hati encik KFCM ini adelah comel ok ... kenyataan dan bukan ayat membodek ok (aku bukan jenis suka membodek ni) ... dan aku pon baca la kisah chenta mereka ... so sweet ok ... macam cokelat yg ade kat belog aku ni ... manis kan ... kalau korang nak baca jugak sila lah terjah ke blog cik adik buah hati KFCM ni ...

haaa tu la dia cerita di n3 kali ni ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-