13 December, 2010

bila aku bosan ...

salam satu malaysia ...!!!

ye aku tau semalam aku xde hapdet apa2 pon kan ... last weekend aku rasa mcm x best sangat ... oklah jom aku citer apa yg terjadi last weekend ...

hari khamis tu aku dpat msg dari kakak ... lebey kurang mcm ni la msg dia "kakak, I balik mlm ni naik airasia" ... aku pon jawab "ok I tggu U kat tempat biasa..mcm biasa" ... dah send tu aku mula terpikir ... airasia ..?? nape airasia lak .. selalu dia naik firefly ... dan aku sms dia lagi tanya
... "airasia turun kat subang kan" ... dan dia pon jawab "LCCT" ... OK fine ... aku tak tau and x penah lagi sampai ke tempat yg disebutkan.. tapi nak buat mcm mana kan ... maka aku pon google la LCCT tu ... ada .. mmg ada pon tapi hampeh ok ... seb baik aku bawak ayoyo sbgai
co-pilot aku ... tq ayoyo ... setelah mencari bagai nak rak maka kami pon sampai la ke LCCT ... kakak mmg dah sampai masa kami sampai tu ... dia pon xde la nak marah sbb aku pon mmg x penah sampai pon tempat tu ... so dia paham ...

pastu esok nye hari jumaat aku keje mcm biasa ... ye lampu bilik air dan jugak lampu bilik aku tu dah berpakat nak kenakan aku ... dua2 xnak menyala ok ... maka bersiap la aku dalam kegelapan ... xde hal la ... nak tempek2 kat muka aku kuar ke hall ... lampu kat hall x menghampakan aku ... tq lampu hall ... ok2 dah citer hari jumaat ...

hari sabtu pulak aku bangun agak awal dari hari2 minggu yg lain ... aku bangun pukul7 lebey ... ya aku tau aku rajin bangun awal ... ni semua sbb aura headache datang masa tgh tdo ... utk mengelakkan sakit kepala berlarutan sampai ke ahad, maka aku bangun dan mandi awal2 ...

tapi ada lagi yg mandi awal dari aku ... yana ... kan yana kan ... yana bangun awal and mandi awal bersebab kan yana kan ... dia ada family day kat bukit jalil ... teha jugak mandi awal tapi bukan sbb nak ikut yana ... saja nak mandi awal ... kan teha kan ... ok2 sudah2 bab mandi manda ni ...

hari sabtu diteruskan lagi dengan sesi bergambar yang mana modelnya cuma sorang tapi baju adelah sangat banyak ... ye korang boleh baca n3 tu kat cni ... sesi fotografi tersebut bejalan dlm bilik je pon ... hehehehe ... tq to ayoyo lagi sbb sudi mengofferkan diri ... dah lama pon nak amik gambar baju2 tu ... akhirnya setel jugak ... dan dah masuk n3 pon ... ptgnye pulak, macam biasa hantar kakak ke subang airport sbb dia masih kena keje kat KT ... selagi projek x habis maka dia akan selalu ke sana ... balik je dari hantar kakak, aku & ayoyo singgah ke pasar malam ... aku beli nasi ayam, tapai, taufufa dan air soya ... banyakkan ... ayoyo plak beli laksam, jagung dan aiskrim goreng ... tapi aku cuma makan nasi ayam dengan air soya je ... taufufa dgn tapai aku makan semalam ... alhamdulillah masih elok lagi so mmg boleh la makan ...

ahadnya pula, aku hantar ayoyo balik hostel awal ... 9.30 pagi kitorang dah gerak dari rumah ... dia ada shooting nak buat dengan kawan2 ... ni semua utk siapkan project yg lecturer bagi pada diorang ... dah hantar dia kat hostel aku pon balik la mcm biasa ... masa kat MEX tu aku rasa kete mcm kena pukul dengan angin ... tapi bila aku tgk pokok2 kat tepi jalan tu xde la bergoyang sakan ... biasa je ... tapi mmg terasa kete tu mcm x balance ... ok la aku pon bawak slow la ... xde la merempit macam biasa ... alhamdulillah selamat sampai kat pantai dalam ... pagi ahad kat tempat aku tu ada pasar pagi ... so aku singgah la kejap beli sarapan ... aku beli nasi kerabu ... sedap nasi kerabu tu ... tq makcik sbb buat nasi kerabu yg sedap ... aku beli jugak la kueh ... tapi kueh agak menghampakan ... aku tau bukan makcik tu yg buat sbb penah nampak org dtg hantar kueh kat dia .. dia tolong jual kan je ...

dah balik rumah semua org dah bangun ... lepas dah tukar baju semua aku kuar makan ... mood ari ahad mmg x berapa nak best ... nak2 pulak kakak dgn adik aku dah balik ... bosan je ... ptg ahad tu aku tdo kejap .. ye aku tau dah lama aku x tdo siang kecuali bila aku sakit ... pastu aku bangun basuh baju ... ingat nak buat 3 pusingan basuh baju tu ... tapi aura malas dah melekat kat aku, so aku basuh satu pusingan je ... pastu lepak2 tgk tv dengan yana and arda ...

pastu aku online kejap ... xde apa sangat nak di check ... fesbuk pon dah rasa bosan .. masuk blog pon xde aura nak update .. so aku just tgk2 je blog orang lain ... dah x tau nak buat apa lagi aku off laptop and sambung tgk tv ... bosan ... bosan ... mlm nye pulak layan tgk the uninvited dgn arda ... aku tgk mcm tu je masa awal2 tu ... dah dekat nak habis citer tu rasa mcm makin best plak ... pastu yana join .. and yuk last skali dtg join jgk ... dan aku smpat ckp kat yuk "sorry yuk bantal dah habis" ... sbb kat hall tu ada 3 bantal petak yg kitorang mmg letak kat ctu ... citer tu plak citer yg agak suspen dan seram ... ye ada hantu yg kuar tetiba ... so aku, yana and arda dah amik bantal2 tersebut utk cover muka ... ok da habis tgk citer antu tu ... layan tv lagi ... konsert jom heboh ... bosan jugak ... so aku pon masuk tido ... ye lampu bilik masih mogok tapi lampu bilik air dah ikut ckp aku ...

ok ... tu je la ciiter hujung minggu yg x berapa best ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-