23 December, 2010

kegilaan ... gila-gila ... org gila ... ???

salam satu malaysia ...!!!

hahaha bagi aku gelak dulu ok ... hahahaha ... ok2 dah2 la gelak tu lin ... buruk benor aku tgk ... aku gelak sbb n3 kali ni aku nak buat pasal kegilaan kami satu rumah sekarang ni ... tetiba ja terpanggil nak buat n3 pasal gila dan kami ni ... tapi sebelum buat n3 ni mesti la aku bgtau kat semua org dlm umah aku ni yg aku nak buat n3 citer pasal gila ni ... heheeh diorg ok je .... tq my osmet yg sangat sporting ... ok kita tgk satu2 k ...

  • arda - cik arda kita sekarang ni sangat la giler nak edit gambar ... maklum la dah pandai edit mengedit nih ... kan arda kan ... lagi satu, aku perasan lately ni dia suka layan citer2 lama versi omputeh nyer ... antaranya It Is dan alice in wonderland ...
  • yuk - cik siti yuk ni pulak sekarang ni tengah giler tgk citer korea ... dia boleh la digelar sebagai cik korea sbb suka layan citer2 korea ni ... antara yg dia penah giler2 layan dulu Goong (Princess Hour), Boys Over Flower, He's Beautiful dan yg terbaru ni Playful-Kiss ... tapi kalau yuk tgk citer kat laptop dia, aku dgn yg lain2 tumpang jugak tengok ... layannn ... hahahahaa
  • teha - cik adik kita yg sorang ni pulak giler dia jatuh dalam kategori giler yang rajin ... sbb dia sekarang ni giler buat bunga telur utk kenduri dia nanti ... sekarang ni dia tengah gigih nak siapkan bunga telur yg diberi nama bunga telur stoking ... ye la nak jimatkan kos la katakan ... kalau beli kat luar ada la dalam RM7.90 satu pokok ... kalau buat sendiri, boleh jimat separuh dari harga yg dah siap ... untung kan kalau buat sendiri ni .. ok aku kawen nnt aku tempah kat cik teha ye ... hhahahaah ...
  • yana - yang cik adik sorang ni pulakk giler balik kampung ... almaklong wal paklong la ... x lama lagi dia nak mengikut jejak langkah cik teha kita ... mesti la asyik nak balik kampung kaannn ... ye la nak nyiapkan apa yg patut la katakan ... heheheh tahniah in advanced ekk yana ...
  • kak ija - kakak aku ni pulak giler dia agak bagus jugak la sbb masyukkk .... hahahah ... ye la kalau dah giler keje ... asyik outstation je mesti la masyuk kan ... boleh claim itu ini kan ... aku pon suka ...
  • ayoyo - adik aku yg sorang ni pulak sekarang ni sejak2 ada kamera DSLR tu, keje dia nk ambik gambar je ... kalau org nak ambik gambar dia x nak pulak ... dan lagi satu dia ni giler sangat dengan ayam ... paling dia giler adelah ayam KFC ... giler ayam ni maksudnya suka makan ayam la ... last week dia bgtau aku dia nak puasa ayam sebulan ... ok fine aku senyum je ... pastu aku baca kat blog dia ... ni korang baca la kat cni ... so aku tau dia memang pantang ... pantang nampak ayam .. hahahhah ...
  • aku - sekarang ni aku giler nak donlot citer korea ... gara2 siti yuk la ni kan ... heheheh ... aku jugak tgh giler cari tutorial CF dan jugak JS ... ye ye aku tau aku ketinggalan pasal JS ni ... eh macam ulang balik je ayat n3 sebelum nih ... heheheheh ... dan lagi satu aku suka dgr lagu2 lama ... cempaka dirembulan ... cinta pantai merdeka ... bukan ku tak sudi ... mengulit kenangan .... salam sejahtera .... bila cinta didusta ... dan banyak lagi la ... dan aku baru perasan yg lagu2 tu adelah lagu2 yg sangat la jiwang ... berkarat2 la jugak ... omg .... jiwang ke aku ni ... hahahaha ... tapi layan ok lagu2 tu semua ...

ha tu la dia giler yg aku nak citer kali ni ... masa tgh buat n3 ni aku asyik gelak2 je ... ye la ... x penah pon terpikir aku nak buat n3 pasal giler ni ... hehehehe ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-