02 December, 2010

bb ooohhhh bb ....

salam satu malaysia ...!!!

sana sini sekarang ni org guna bb ... ek no no no .. bukan beriberi itu ... tetapi berokband ... ye ye ... bb itu la yg dimaksudkan ... next time kita cite pasal kambing beri plak k ... huhuhu jgn marah yek pengguna beriberi ... hahahah ...

so ape cer dengan bb yg satu ni ...?? xde lah kalau tgk kat tv ke dgr kat radio malah kat iklan tepi jalan @ hiway pon ade pasal bb yg satu ni ... kira sangat femes la penggunaan bb yg satu ni ... korang guna bb yg mana ..?? Maxis..?? Celcom ...?? Digi ...?? P1WiMax ..?? lagi2 ... ape lagi yg ade ...

owhh aku terguna Maxis ... aiikk apesal ade ter lak lin ..??? sbb bb ni bukan aku yg punya ...asalnya maxis ni kakak aku yg punya ... kakak sulong ... masa beli bb maxis ni, adik aku pon beli jugak bb tapi celcom ... bila try kat laptop adik aku yg celcom tu, mak aiiii xde signal langsung ... pastu dia saja la try guna maxis kakak aku lak ... eh eh eh ada signal la ... heheheh ... apa lagi ... maka berlakulah pertukaran bb diantara dua beradik ini ... heheheh ...

pastu dah guna sebulan 2 adik aku cakap dia x mau plak sbb dia kan student ... so, xde duit nak bayar ... maka aku dengan suka dan relanya mengofferkan diri utk menghak milikkan bb maxis tu aku punya ... barang baeekkk ni sapa x mau ... hahhaha gitu la rupa jalan cerita nya ...

kat umah(mesti la rumah sewa) aku skang ni, ada 3 jenis bb ... P1 Wimax kepunyaan Cik Arda, Digi kepunyaan Cik Yuk dan Maxis aku yg punya ... alhamdulillah setakat ni xde la bb aku tu bg masalah kan ... sebelum ada si maxis ni, aku selalu pinjam Cik ardanya bb .. kan arda kan ... tenkiu ye .. then lepas tu cik yuk plak bawak bb celcom dia ... pinjam dia punya bb pulak ... tenkiu jugak cik Yuk ... then sekarang dah ada bb sendiri ... tenkiu diri sendiri lak ... hahhahhah ...

ekceli aku xde la buat apa sangat pon ... selalu kalau online aku masuk mukabuku ... check apa yg patut la .. msg ke ... wall ke ... kawan2 ke ... pastu masuk la belog kesayangan hamba itu ... dah masuk belog tu check jugak la apa yg patut ... latest update dari blogger lain yg aku follow ... buat n3 baru ... blogwalking ... dan mcm2 la aku buat ... hahahhaha ...

pastu check jugak email gmail dgn yahoo tu .. mana la tau kot2 ada berita terkini hiburan sensasi di mana2 kan ... sangat kepoh ok ... dah tu baca la paper ke ... surf la apa2 yg terasa nak surf kejap ... tu je la keje aku kalau aku online ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-