09 November, 2010

Selamat Bertunang .... !!!!

salam satu malaysia ...!!!

mari merajinkan diri menghapdet belog ... uhuk uhuk ... dah nak berabuk ke ... ish ish ish ... padahal baru je aku post n3 baru pagi tadi kan ... cepat sunggoh habuk ni ...

aku just nak buat ucapan je ... haahah mengalahkan perdana menteri kan ... siap buat ucapan bagai ... hahahaha ...

aku nak ucapkan tahniah pada kazen aku yang selamat menjadi tunangan orang sabtu lepas ... tahniah ejah dan rizal(kalau x salah aku la) ...

ni aku kidnap gambar dari kazen yg lagi sorang, kak nini ... heheheh jom2 layan gambar ni ...
ye ye aku tau aku x pandai nak edit tempek gambar ni ... ikut suka ati aku je kan ...

ni la kesimpulan dari gambar yg aku kidnap dari kazen aku tu ... credit to you, kak nini ...


ok lah ...


till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-