06 December, 2010

hari ini hari isnin ...

salam satu malaysia ...!!!

ari ni ari isnin bersamaan dengan 06/12/2010 ... pagi tadi mood nak buat keje berada di bawah tekanan yg sangat kronik ... dalam bahasa agak kurang kasar nya adelah malas laaa ... hahahha ... rasanya bukan aku sorang je kot yg ade mood macam ni bila isnin menjenguk kan ... dan dah macam2 gelaran yg dibagi pada isnin tersebut ... antaranya ... monday moody ehh ke moody monday ... black monday ... gloomy monday ... lagi2 ... sila bagi lagi nama yg mmg kena dengan si monday a.k.a isnin ini ... harap kaum adam yg bernama isnin tak marah la sbb panggilan ni xde kena mengena dengan manusia ok ...

ari ni ob x dtg keje ... aku tak tau la kalau2 dia cuti ... xde plak dia nak bgtau aku ... ko ingat ko bos dia ke lin sampai dia nak kena bgtau ko bagai kan ... heheheh lupa diri kejap ... selalu kalau dia x dtg samada MC, EL mahupun AL aku antara orang terawal yg akan dapat msg dari dia ... hmmm mcm pelik kan ...

tgh hari ni makan sorang2 lagi ... pegi tapau pon sorang2 ... tu la ko lin, niza ajak gi tapau pukul 9 lebeh tadi ko jual mahal ... tghari niza balik umah ... ish rajin pulak dia balik umah ... last week pon balik umah jugak ... mentang2 la rumah dia dekat, asyik balik je ekk ... huhuh sangat jeles ok ... walaupon rumah aku dikategorikan sebagai dekat jgak tapi xde maknanya aku nak balik ... heheheh ... naik bas ... turun bas ... huhuh ....

sekarang ni mood keje macam dah naik ckit la ... hehehe ni semua sbb esok cuti ... mau tak nya ... masa utk mengemas rumah ... kemas ke ..??? oklah ... kalau dah ade mood ni nk buat keje x boleh tangguh2 ... nnt mood lari ntah ke mana .. aku jgk yg susah ... sambung keje balik ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-