25 December, 2010

eh mimpi tu maksud ape ekk ... ??

salam satu malaysia ...!!!

semalam kat fb aku baca la status kawan aku yg sorang ni ... dia kata mimpi katak ... huhuhu aku x penah lagi la orang mimpi pasal katak ... ni kira mcm pestaim la aku dengar ... hahahaha ... ok dah2 serius balik ... lepas aku baca status dan komen tu aku mcm terasa nk buat n3 pasal mimpi ... hmmm ... rasa mcm dah lama je aku x mimpi2 ni ... maklumla siang hari penat menggunakan otak ni buat keje kat opis ... mlm kita kasi dia rilek lak kan ... eh ade la aku mimpi baru2 ni ... aku pulak yg lupa ... aku siap buat n3 lagi pasal mimpi aku tu ... korang baca je kat cni ...

kalau sebelum ni ade la aku mimpi ... mcm2 mimpi yg aku dapat .. antaranya mimpi kawen ... hahaha itu yg ko nak bagitau dulu lin ... ish ish ish ko ni ... mimpi kena kejar dengan hantu ... mimpi masuk hutan x boleh keluar ... mimpi banjir ...mimpi macam2 la lagi ... cuma semenjak dua menjak ni je aku jarang mimpi sbb letak je kepala kat bantal terus aku tdo dan bangun esok pagi nya ... x sempat nak mimpi sbb penat sangat ...

maka aku pon menggunakan encik google utk cari pasal mimpi dan ini yg aku jumpa ....

  • Mimpi ular : bertemu jodoh
  • Mimpi air : akan mendapat rezeki
  • Mimpi meninggal : Insyaallah panjang umo
  • Mimpi melihat seekor katak : Akan memperoleh wang banyak.
  • Mimpi duduk menghadapi meja makan : Alamat baik akan beruntung dalam usaha.
  • Mimpi menangis : Alamat baik yang membahagiakan.
  • Mimpi mendengar tangisan bayi : Akan datang berita yang mengejutkan.
  • Mimpi melihat menara yang runtuh : Usaha anda akan gagal.
  • Mimpi menaiki tangga di lantai bangunan : Akan ada peningkatan kewangan.
  • Mimpi menggali tanah : Akan beruntung atau berjaya dalam usaha.

dan banyak lagi la ... korang boleh tgk kat cni ... tapi jgn pulak kita pecaya sampai boleh menjejaskan pegangan kita ok ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-