28 December, 2010

Koleksi ni aku yg punya ... ha ha ha ...

salam satu malaysia ...!!!

korang suka tak kumpul barang ke, gadget ke, ape2 la ... hehehe ... aku suka kumpul barang sbb barang yg aku kumpul ni aku suka ... ayat ape ko guna ni lin ... ni meh aku nak kongsi dengan korang ape barang yang aku buat koleksi ni ... aku banyak jugak simpan barang ... yg ni yg paling aku suka sbb hobi aku jugak ... novel ... penulis novel yg aku suka baca antaranya Aisya Sofea, Fauziah Ashari, Norhayati Berahim & Aina Emir ... yang lain pon aku layan jugak cuma kebanyaakan koleksi yg aku ada ni dari nama2 yg aku sebutkan tu ...

ekceli aku ade kesemua novel Aisya Sofea ni ... yg xde dlm gmbr ni adelah Yang Sebenarnya ... aku x ingat nape xde dlm gmbar ni ... btw gmbar ni aku amik dh lama ...
cuma skang ni je la baru sempat nak buat n3 ni ...


setakat ni baru dua novel norhayati berahim yg aku ada .. tapi aku dah baca banyak yg lain sebelum ni ... pinjam dari kawan2 ... insyaallah akan ada dlm koleksi aku nanti yg lain2 nya ...

aku suka gaya penulisan Aina Emir ... lain sedikit dari penulis2 yg lain ...

seorang lagi penulis yg aku suka, Fauziah Ashari ... satu lagi novel yg ada dlm koleksi adelah Pergilah Sepi dan merupakan buku pertama dari Fauziah Ashari yang aku beli ...

korang perasan tak 2 buku sebelah kanan ... yg ade gmbar pompuan tu ... yg tu buku hasil nukilan Ahadiat Akashah ... tajuk buku tu adelah Untuk 3 Hari dan Tiga Hari Kemudian ...

ni pulak buku utk remaja, tapi aku layankan jugak .. penulis dia adelah Farihah Iskandar ... sesuai la utk budak2 sekolah menengah ... aku suka jugak buku2 ni ...

ni adelah koleksi2 yg lain .... ekceli ada banyak lagi koleksi novel aku ni ... tapi lambat la nak upload gambar2 dia ... so ni je la yg aku upload utk dikongsi ... heheheh

aku rasa mcm penah buat je n3 mcm ni .. ade ke ..?? pernah ke ..?? ....

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-