20 December, 2010

Selamat Ulang tahun ke-2 ...

salam satu malaysia ...!!!

Ari ni bersamaan dengan 20.12.2010, maka genap sudah dua tahun usia perkahwinan abang aku, Yusree dan isteri, Watie ... aku x ingat pon sbb kepala tengah serabut dengan keje yg x siap2 ni ... tgh2 buat keje ni aku dapat msg dari ayoyo yg berbunyi "di saat ini genaplah sudah ulangtahun ke-2 bersatunya pernikahan yusree n watie .. " aku diam kejap ... pastu baru aku dapat recall balik tahun & tarikh diorg diijab-kabulkan ...

aku nak ucapkan
selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yg ke-2,
Abang & K'Watie ...
semoga perkahwinan ini akan sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Yg Maha Esa, insyaallah ..
amin ..


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-