29 December, 2010

Semangat macam ni la ...

salam satu malaysia ...!!!

ari ni masuk je fesbuk mak aiii ... semangat betul kawan2 aku ni ... semua excited dan bersemangat pasal bola malam ni ... heheheh ... dan aku masuk la blog ayoyo ni ... laaa ade jugak ke taktik kotor yg nak digunakan ... ish ish ish ... x patut betul la ... ni menunjukkan yg diorg dah rasa tergugat kan ... x payah la sampai nak pakai seksi meksi semua tu ... biar la pemain semua main dengan penuh semangat kesukanan ... baru adil kan ... ish ish ish ... dah tu ade pulak aku baca kat fesbuk lagi, katanya pemain kita training kt hotel je ... biar betul ni ...

aku ni nak ulas lebeh2 x pandai la sangat ... kang ulas bende yg x betul lak ... ish ish ish ... ni la antara semangat yg aku amik dari fesbuk ni ...







ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-