28 December, 2010

Kecoh dengan bola ...

salam satu malaysia ...!!!

ahad lepas aku tengok perlawanan bola antara malaysia dengan indonesia untuk piala AFF Suzuki Cup 2010 ... memang riuh la rumah aku ni ... yuk, yana, arda tgk skali ... si ayoyo plak sibuk nak bergayut dengan abang kesayangan dia, abg yus ... abang dia abang aku jugak ... hehehe .... teha pulak gayut dengan encik tunang ...

bila tengok ramai2 ni aku teringat mama kat umah ... kalau tgk dengan mama lagi best ... lagi semangat ... mmg akan riuh yg amat sangat la ... bukan tengok bola je, badminton ke, hoki ke mesti meriah lah ... WWE pon kadang2 tu mama layan jugak ... mak korang ade ke layan WWE ... hahahah best kan mama aku ni ...

kalau abah pulak dia rilek je pon ... mama sangat excited ok ... aku pon dah terikut mcm mama jugak ... hahahah .... sebab tu x sabar nak tggu tengok final yg kedua esok yakni hari rabu bersamaan dengan 29hb disember ... semangat sakan ni ... heheheh ..

MALAYSIA BOLEH ....!!!!


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-