17 December, 2010

mimpi itu ... ya, aku maafkan kalian ...

salam satu malaysia ...!!!

malam tadi aku mimpi ... mimpi aku ni macam pelik sikit ... mula2 dia dtg senyum je ... aku paham nape dia senyum ... alhamdulillah dia x cakap apa2 ... dan aku tau mmg dia yg dtg dlm mimpi aku tu ... ye aku sangat rindu ... lepas tu dia hilang mcm tu je ... datang pulak yang sorang lagi ... muka sangat sedih ... aku pon x tau nape ... dia datang dan cakap mcm ni kat aku "Linda, saya nak minta maaf banyak2...saya tau semua tu salah saya.." erkkk ... lepas habis dia cakap je terus dia hilang .... then datang pulak lagi sorang ... aku dah pikir apehal la diorang datang pada aku ni ... pastu dia dtg dekat aku dan cakap mcm ni "Awak, saya minta maaf sbb buat awak mcm tu ... " dan sama macam yg tadi dia pon hilang ... aku dah takut ... apehal dtg pastu hilang mcm tu je tanpa sempat aku cakap apa2 ...

kemudian datang lagi sorang ... ya dia ... yg pelik nya dia datang sambil nangis dan cakap mcm ni kat aku "Lin, ampun kan semua dosa dan salah saya pada awak ... saya x de niat pon .." then yes dia pon hilang jugak ok ... dan yg akhir skali datang pada aku ... ye dia jugak cakap bende yang sama pada aku ... ni plak dialog dia "Linda, saya minta maaf pada awak ... saya tau awak x mungkin maafkan saya ... saya menyesal ... betul2 menyesal ..." pastu dia pon hilang ... weh drama apa yg korang main kat dlm mimpi aku ni ... dah macam reunion plak korang ni ... aku mcm pelik .. apehal la diorang datang pastu minta maaf kat aku ... tapi yg paling aku x boleh lupa yang first skali datang kat aku sambil tersenyum ... ya aku ingat dan akan ingat sampai bila2 ...

untuk mereka yg penah muncul dlm hidup aku :

HRI- semoga awak tenang disana. Al-fatihah.
MZ - parut itu masih ada, tapi saya dah lama maafkan awak
MFA- terima kasih utk kenangan yg terindah, semoga kita sama2 bahagia dgn kehidupan masing2.
KF- saya dah maafkan awak dan harap awak juga maafkan segala yg terjadi
AH- sakit tu masih ada, mungkin akan ada parut kedua .. tapi awak saya maafkan.semoga berbahagia dengan dia ..
MZJ - terima kasih utk segalanya ... insyaallah saya x berdendam dengan awak. semoga berbahagia disamping insan tersayang.


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-