03 December, 2010

Engkau yang satu ...

salam satu malaysia ...!!!

sape tu lin ... ??? ececece jiwang skang ni ehh ... hahaha xde makna nya aku nak jiwang2 ni ... bkn manusia ye kawan2 ... dan engkau yang satu jugak bukan lah tajuk untuk novel terbaru aku walaupon tajuk itu adalah sangat sedap jugak ... errr aku ade buat novel ke ..?? **pangg** ... opsss xde rupanya ... hahahah khayal lak di hari jumaat ni ...ok2 sudah2 la berkhayal lin ooiii ...

ok lah ... berbalik pada tajuk n3 yg ala2 jiwang gitu ... ekceli yang aku maksud kan yg satu tu adelah nombor hp aku ... hahahahah ... kesian kan korang ... mesti ingat apa ntah kan ... nape lak ko nak buat n3 pasal nombor hp ko lin ... cuba citer ckit ... ok mcm ni ... tetiba dapat ilham nak buat pasal nombor hp ni bila aku dapat msg dari seorang teman yg berbunyik seperti ini "ni no baru saya ye ... no lama dah lupus. dari ***** " ... lebeh kurang mcm tu la msg nyer .... ok lah aku pon nak save la no dia ... tgk2 dlm list aku dah ada 2 no yg ada nama dia ... satu digi satu maxis ... hadoi la ... tu la citer pasal kawan aku ni ...

alhamdulillah sepanjang aku guna hp ni, no yang aku guna sekarang adalah no dulu, kini dan insyaallah akan datang jugak ... satu2 nya nombor yg aku ada ... walaupon dah 2-3 hp bertukar ganti tapi nombor tetap sama ...

kdg2 aku pelik jugak la dengan org yang selalu sangat tukar no hp ni ... bila aku tanya nape tukar no baru ... dan jawapan yang aku terima seakan2 mcm ni "no lama tu ada org selalu kacau la, xsuke la " ... tak pon yg ni "sbb tukar hp, so nombor pon tukar la jugak " ... dan jawapan yang paling hampeh yg ni "ala saja la ... nak ada 2-3 no lain2 " ... adoiyaiiii ... apa motif nak ada 2-3 no ... ke sbb pasang 2-3 org ... so x nak kantoi guna la no lain2 ekk ...

pastu yang paling aku x boleh terima bila terserempak je kat mana2 ... dengan selambanya nak marah2 sbb x keep in touch ... helloooo ...kalau dah selalu tukar no hp tu inform2 la kat kawan2 yg ko rasa nak keep in touch bagai tu ... ini tidak ... dah tukar no lain diammmmmm jee ... hishhh tetiba aku emo ... sbb dah penah kena kat aku ... OK ...

so pada kawan2 aku yg baca(ade ke kawan2 yg baca) atau sapa2 la yg kenal dgn aku dan masih nak keep in touch tu kalau nak tukar no tu bagitau la ... xde la aku dok syok antar msg pastu tertanya apasal dia ni x reply ... padahal no dah xdo dah kan ... rugi je credit aku ... hehehehe ...dan no aku tetap yang tu jugak ... 0193*****8 ... ha yang tu la ....


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-