09 December, 2010

minggu tinggal barang ... haisshhh ...

salam satu malaysia...!!!

minggu ni mmg kepala kurang betul sikit ... asyik nak tetinggal barang je ... semalam henpon comel aku tu ... dok dlm henbeg ni senyap je x berbunyik ... hadoi la ... ye la mcm mana nak bunyik kalau letak dia silent je lin ooiii ... dah tu xde plak dia nak vibrate .. ye ye aku tau salah aku sbb x vibratekan dia kalau dah silent tu ...

ari ni plak aku tertinggal pendrive ... adoii semua keje yg aku save ade dlm tu ... tapi seb baik ade back up dlm pc ni ... menggelabah jugak la aku awal2 tu ... dlm pendrive tu jugak la ada segala draft n3 aku ... plan asal nk post n3 pasal mama ... dah siap dah semalam .. tapi tu la dah x bawak pendrive la pulak ... maka n3 ni la yg keluar dulu ... insyaallah malam ni aku publishkan n3 mama tu ...

err esok ko nak tinggalkan ape pulak lin ... nape la aku 2-3 hari ni ntah .. aku pon x tau ... blur je ... ish ish ish ish ... apa la yg ko pikirkan cik linda ooiii ...

ok lah dulu

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-