22 December, 2010

Dalam proses ... tungguuuuuuuu ..

salam satu malaysia ...!!!

hehehe nak tajuk yg ala2 gitu ... apekah proses yg dimaksudkan itu ..?? eceh ayat bajet nak amik SPM paper BM je ... erkk sorry dah lepas zaman ko exam2 ni Lin ... ok2 kembali ke alam realiti ... ekceli proses yg aku maksudkan adalah aku tgh buat sesuatu ... hahahah apekah sesuatu itu ... sekarang ni x boleh nak cerita lagi ... eh bukannnnn ... bukan aku nak kawen ke bertunang ke ... bukan bukan ... yang tu semua lambat lagi kottt ... benda yang aku maksudkan ni boleh dikata kan salah satu dari minat aku dari dulu lagi la ... dari zaman sekolah lagi ...

insyaallah kalau semuanya berjalan dengan lancar dan menjadi ... aku akan story kat sini ataupun aku buat pondok baru ... hahahah ye ye aku tau aku dah merepek ... apa-apa pun tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuu ... ok ...

ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-