26 March, 2010

setelah sekian lama ...

setelah sekian lama ye ... heheeh ... memang pon ... setelah sekian lama aku x hapdet blog ni ... last time aku hapdet aku masih lagi bekerja dengan SINGER ... tapi skang aku dah keje kat tmpt lain plak ... dah tukar angin ... ke shah alam plak ...

company yg sekarang ni namanya DATAWIZ CONSULTANCY SERVICES SDN BHD ... so far ok la keje kat cni ... kita x yah la cite psl keje ekk ... jom citer pasal PD ...

last weekend aku satu rumah pegi PD ... dua bijik kereta ... viva and myvi ... kitorang stay kat HOTEL MESRA ... not bad jugak hotel ni ... kitorg pegi mandi laut dekat dengan tanjung biru@blue lagoon ... hehehe pantai dia ok la ... x kotor pon ... orang pon boleh tahan ramai jugak la walaupon masa kitorg pegi tu dah pukul 5 lebey ...

jom tgk gambar plak ... enjoy ye ...

dengan kakak and adik aku ... satu kete ...

kete satu lagi memuatkan 4 anak dara ni ... teha, yuk,yana and arda ...

yuk and yana ... sempat lagi ehh ... :p

aku-arda-yuk ...

kami tanpa aku n teha... hahaha haha


yg lain dah selamat dengan banana boat ...

peace ....

the place ... tanjung biru@blue lagoon ...

with yana ...

ish ish ish ... anak2 sapa lani .. heheheh

selepas berendam ... heheheeh ....



~~sekian ... see you when i see you ... adios ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-