03 December, 2010

kami anak-anak abah ...

salam satu malaysia ...!!!

wah wah wah ... tadi kan aku buat n3 pasal abah kesayangan , Encik Abdul Halim bin Osman kan ... tgh dok lepak2 tgk berita aku dapat msg dari adik aku ... cenggini la lebeh kurang bunyik msg tu "kak, ayu pinjam entry ...hehehe..." ... erkkk pinjam n3 ..?? konfius aku ... pastu berbalas la msg lagi sbb nak tau apa yg pinjam entry ni ...

aku : n3 mana ..??
ayoyo : tengok en3 ayu dlu, then u will know..

then aku dengan pantasnya masuk la belog si ayoyo ni ... wah wah wah ... tgk tajuk pon dah tau .... dia pon buat n3 pasal abah jugak ... mula2 dia buat n3 tajuk ni : abah saya jugak... pastu bila aku masuk blogger nak make up blog ... tgk dekat dashboard ada plak n3 baru tapi masih pasal abah lagi ... ni tajuk n3 baru dia : abah bangga tak? hahahah bagus2 ...

ok2 ... later2 aku buat pasal mama pulak k ... dia pon sama jugak ... katanya la ... buat tau ayu.. jgn x buat ... hehehehehe

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-