23 October, 2010

Makcik kawen ...

salam satu malaysia ...!!!

wah seminggu aku diam ekk ... hmmm bukan diam malas ok ... tapi diam aku sbb aku bz dengan keje ... maklum la belajar bende baru ni perlukan tumpuan yg lebih (iye ke,lin ... hahaha) ... meh cni aku hapdet last week nyer citer ... last week jumaat aku MC ... bangun pagi bilik dah rasa mcm nak terbang ... hadoi la ... aku pi klinik, doktor ckp bp aku rendah ... haishh ... so balik je dari klinik tu aku beli nasi kat makcik lori tu ... nasi + hati ayam + sayur ... agak2 boleh kasi normal balik ke bp aku kalau makan yg tu je ... tapi aku rasa bp aku rendah sbb aku letih kot ... maklum la last week dah aku isytiharkan sebagai minggu dan jugak bulan ting tong tang teng tung aku ... semenjak dua menjak ni kepala asyik ting tong je ... penat aku macam ni ...

ok cukup la citer ting tong ... nak citer pasal kenduri kawen makcik G plak ... makcik G ni adik mama aku ... dia kawen sabtu lepas, kenduri buat kat rumah aku, so aku kena la balik kampung kan ... aku balik dengan kakak, ayoyo dan jugak kazen aku, dikpah ... disbb kan aku dah MC, so kitorang gerak awal ckit la dari plan asal nya ... kalau ikut plan asal kitorg nak gerak lepas keje ... kol 5 la ... dah aku MC, kitorang telah menggerakkan diri ke kg pukul 3 ptg ... alhamdulillah kete x banyak pon kat hiway tu ...

lebey kurang pukul 9 mlm sampai la kami kat depan rumah pak halim ... masa sampai tu, meriah jgk la dgn sedara mara yg ada ... makngah abah, makngah mama, maktam mama, kazen aku myra balik dengan 4 lagi kawan dia ... kalau nak senarai semua, sangaaaattt lah ramai ...

malam tu jugak, myra and the geng inaikan makcik ... wah sekejap je inai dah kering .. zaman dah maju, inai pon maju jgk ... hahahah ... dah tu semua dah keletihan ... tdoo la apa lagi ...

esoknya, bersamaan denga hari sabtu 16 Oktober 2010, berlangsung la majlis nyer ... meriah jugak la sbb ramai org yg dtg ... ingatkan x la ramai sangat ... sekali ha kau x menang tangan nak layan tetamu ... err bukan aku la ... tapi abah dgn mama ... aku cuma jadi assistant mama ja ... ok lah .. lenkali la aku upload gambar ok ... sangat lama aku tggu nak upload ni ...

ok lah ...

till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-