25 December, 2010

Andai dapat Ku undur masa ... nak ke mana tu..???

salam satu malaysia ...!!!

ko nak pegi mana Lin
... tajuk n3 mcm best je nak undur-undur ni ... bukan apa, tadi aku dengar lagu dari kumpulan AXL's ni ... best kan kalau kita dapat undur balik masa ... tapi tu semua adelah mustahil ... dalam mimpi boleh ... sbb tu tajuk lagu tu mula dengan andai ... tapi kan kalau la boleh undur masa, korang rasa korang nak undur ke masa bila ..?? aku ..??

aku nak undur masa ke sekolah rendah semula ... masa darjah 6 ... tahun UPSR kan ... sebab ape ekk ..?? sebabnya aku nak pulun belajaq sungguh2 supaya aku dapat belajaq sama2 dengan best friend aku masa tu, aril ...

tak pon aku nak undur masa ke sekolah menengah ... nak balik ke smk pendang ... ye aku sangat rindukan sekolah dan jugak kawan2 ... aku rindukan zaman duduk di asrama ... aku masuk asrama pon sekejap je ... 2 tahun je ... naik form 3 aku kuar asrama, dok dgn family ... banyak kenangan manis dan pahit yg aku ada masa kat asrama tu ... antaranya masa prep org suruh prep kat asrama, aku dgn kawan2 aku (Lyn, liza, fikie) pegi prep kat skolah ... kat skolah tu budak lelaki je yg prep kat ctu ... hahahah ... pastu senior dapat tau terus kitorang kena halau balik asrama ... rindunya aku nak jumpa balik dgn Lyn, Liza & fikie ... fikie aku jumpa jugak sbb skang ni kitorang keje satu bangunan ... cuma dia di level 17, aku 10 ... liza dengan lyn dah lama gila aku x jumpa ... 2 minggu lepas lyn msg aku ... happy ok sbb dapat berhubung dengan dia balik lepas 13 tahun ... lama kan ....

aku jugak nak balik pada tahun aku habis PMR ... aku nak pegi tasik melati lagi skali ... tapi aku x nak jumpa dengan dia ... sakit itu masih ada lagi ... mungkin sbb dia jugak aku macam sekarang ni ... tapi aku x penah menyesal sbb kenal dengan dia ... korang mesti ingat itu adelah cinta monyet aku kan ... ye la budak skolah la katakan ... awalnya aku pon pikir mcm tu jugak ... lama2 aku rasa ini bukan lagi cinta monyet ... tapi dia bukan untuk aku ... dan aku redha semua yg terjadi ... eh korang jangan salah sangka ... dia bukan tinggalkan aku utk org lain, tapi dia kembali pada pencipta-Nya ... al-fatihah .. semoga dia akan ditempatkan dikalangan org yg beriman ...

aku jugak nak balik ke zaman di Uni dulu ... dengan osmet yang best2 semua (osmet sekarang pon sama best jugak) ... alhamdulillah setakat ni aku dapat osmet yg satu kepala dengan aku ... aku nak study betul2 ... belajar betul2 pasal programming terutamanya Java ... sbb aku x pandai java ... aku pun nak panjat gunung lagi macam yg aku slalu buat dengan OUTRECS ... ya sekarang badan sangaaaaaaaaaaaaaaatttttttt la lemau ... dah jadi penternak lemak yg tegar ... dan aku nak semua yg best2 je masa kat uni tu ... yg x best x mau ... nehi nehi ...

hahahah tu la aku .. kalau dapat undur masa aku nak ke masa2 tu ... aku nak ubah diri aku jadi lebih baik ... rajin study .. xde la asyik movie, lepak, bowling bla bla bla ... hahahahah ....


ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-