30 December, 2010

ni aku lagi suka ... thank u yana ...

salam satu malaysia ...!!!

ok sudah2 la pasal bola ye ... ni aku nak kongsi hobi baru aku ni ... heheh aku suka sangat ... mmg sampai tahap addicted la ... mula2 main yg dekat fesbuk tu ... pastu 2 hari lepas cik yana tanya aku .... "Kaklinda, esok yana nak pi MPH, kaklinda nak dak buku wordsearch tu..??" ... "nak nak .." cepat je aku jawab ... dah tu, esoknya yana balik sambil tersenyum ... aku dah x ingat pasal buku tu pon ... then dia mai kat aku yg tgh dok hapdet belog masa tu ... "nah kaklinda ... dia ada banyak volume .. ni yana beli yg no 4 dulu ... nnt yana beli volume lain pulak .." ... suka nya aku .. "thank you yana .." sambil tersenyum mcm kerang wangi ... ha ko ade kerang wangi .. xde der .. hahahah ..

ni la buku tersebut .. aku suka aku suka ...

dapat2 terus buat ... excited sangat aku nih ...

harga ..?? tu kat belakang buku tu ... murah kan ..


dah dapat tu terus gunakan buku tu .. yg dalam buku ni lagi mencabar ok ... sbb word dia banyak giler ... yg kat fesbuk tu ok lagi la .. tapi aku tetap suka .. aku kan penah buat n3 pasal yg kat fesbuk tu ... ni baca kat cni ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-