21 February, 2011

weekend : hari marathon & pasar malam ... !!!

Assalamulaikum ...!!!

bulan ni aku mcm malas je nk hapdet kan ... kan kan kan ... aura utk bulan february tu ntah la mana menghilang ... tapi skang ni aku nak citer pasal weekend lepas ... kakak aku dah balik dari perantauan ... ceh ... perantauan la sangat kan .. padahal dia ke KT je pon ...

ekceli dia dah lama la jugak x balik ... dekat 2 bulan jugak la bertapa kat KT tu ... pasni dia kena bertapa kat Temerloh pulak ... huuhuhu ... dia balik cni khamis malam dengan kawan dia ... x naik flight tapi dengan kereta kawan dia ... so aku x yah la pegi amik dia mcm selalu kat subang airport tu ...

weekend lepas jugak rumah aku penuh sangat ... ye la ... aku dgn kakak ... pastu osmet 3 orang ... di tambah pulak dengan cik ayoyo yg akan stay dgn kitorang selama 3 bulan ni ... dan dia dah pon dapat keje utk tempoh 3 bulan ni ... bagus2 ... lepas ni boleh la dia open table kan ... hahahaha ...

pastu kazen aku sis fifa pon ade jgk last weekend ... dia dtg pon sbb dah janji dgn cik ayoyo nk kuar gi TS ... cik ayoyo nk cari barang kat TS tu ... kebetulan plak TS tu mmg fav spot kazen aku dan jugak cik ayoyo tu ...

masa kakak aku balik, cik arda kita siap buatkan oreo cheese cake utk dia ... tu pon atas permintaan kakak ... gambar x sempat nk amik ... huhuhuh ... tapi sedap kek tu ... pasni cik arda buat lagi ye ... bagus2 ... dah boleh kawen dah anda ini ... hahahaha ...

hari sabtu xde buat program apa2 pon ... aku buat marathon muvi je kat laptop tu ... mula2 tgk citer ramona & beezus .. aku suka budak kecik ni ... dia punya imaginasi tu dasyat ... hhahah ... dan dia comel jugak ... cara dia cakap tu sangat comel ... dia suka buat perkataan yg xde dalam kamus ... lepas tu aku layan citer narnia yg paling latest skali ... makin jatuh cinta aku dengan singa kacak tu ... sapa lagi kalau bukan Aslan ... Norhidayati, kamu dah tgk ke boifren kita tu ... makin hensem dlm narnia 3 ni ok ... hehehehe ...

petang nya pulak aku, kakak, cik yuk dan cik teha ke pasar malam .. ye pasar malam yg dah lama kakak aku x pegi ... kiranya sabtu lepas adelah pertama kalinya dia ke pasar malam utk tahun 2011 ni ... beli apa yg patut je .. ooo mahap la gambar x sempat nk amik ... menu petang tu adelah laksa ... kakak belikan 4 laksa utk kitorang (utk aku, ayoyo dan sis fifa sekali ..)

malam nya pulak satu rumah layan tgk TV ... kitorang mula2 tu tgk anugerah sri angkasa ... boring ok ... pastu dah pukul 10 tgk la cerekarama .. tajuk sudu dan garpu ... hehehe menarik jugak la citer ni ... ala2 citer tan sri p.ramlee ... masam² manis ... berjiran dan suka bergaduh ... tapi bercinta di alam maya (chatting) ...

ahad plak tgk JJCM dan melodi sama2 jugak ... petang nya layan citer hantu kaklimah balik rumah ... lepas habis je citer HKLBR tu, aku kuar dengan ayoyo jap ... dia nk beli kasut utk pakai keje ... dan malam nya semua org layan tgk mentor ... dah macam pengkritik tetap dah kitorang ni ... heheheh ... mcm2 perangai peserta ... ade yg salah masuk mentor pilihan ... ada yg kelaut nyanyi nye ... dan macam2 lagi la ...

tu la dia aktiviti hujung minggu kami satu rumah ... meriah kan ... ye rumah tu dah kembali meriah ... cuma cik yana je xde sbb dia gi kursus kat kedah ... seminggu ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-