25 February, 2011

baju suami ke dik ...??

Assalamualaikum ...!!!

owahhh ... ni aku nak citer nih ... tadi aku dapat msg dari adik aku ... dia minta aku tolong hantar baju and seluar yg baru beli utk di alterkan ... heheheh ade ke perkataan tu ... x kisah la ... aku pon dengan semangat waja nya pegi la kekedai nk alter baju tu ... eh eh makcik tu tutup la kedai dia ... hmmm aku ade perasan satu kedai ni ... tapi dia tulis ctu tempahan baju pengantin ...

aku pegi jugak la kat kedai tu ... aku tanya makcik tu 'Makcik kat cni boleh alter baju dgn seluar tak?' makcik senyum kat aku sambil jawab 'Boleh dik' ... oh bagus sekali ... seb baik boleh ... kalau tidak menangis x berlagu la ... eh bukan aku yg nangis , tapi cik ayoyo la sbb baju dgn suar tu dia yg punya ....

pastu aku cerita la kt makcik tu itu ini ... situ sini mana yg nak di alter ... pastu makcik tu tanya 'Baju suami ke dik?' ... aku angguk lagi ... tapi lepas tu aku pikir balik ... bila masa aku ada suami ni ... bila masa aku kawen ... 'eh makcik, bukan suami, ni baju adik saya' sambil senyum malu ... hheheheh ... suami ye makcik ...

pastu makcik pon beramah mesra la dengan aku ... bgtau dia amik jugak tampahan baju kurung ... segala jenis la ... moden ke x moden ke dia amik jugak ... bagus2 pasni aku dah tau mana nak hantar baju aku ... jangan tutup kedai sudah ye makcik ... ok dah sembang bagai dah lama kenal aku pon berambus kan diri balik ... jalan sambil tersenyum ... makcik makcik ... doa2 la makcik ooiii biar saya cepat2 kawen ye ... pasni boleh la hantar alter baju suami pulak ye .... heheheehh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-