07 February, 2011

aku suka semua nih ... korang ..??

Assalamualaikum ... !!!!!

n3 lari tajuk sekejap walaupon feeling balik kampung masih ada utk dihapdet ....

kali ni aku nk hapdet citer hindustan yg aku suka ... ni la dia antara citer2 hindi yg aku layan ...

1. mujse dosti karoge - aku mmg paling suka citer ni ...


2. ghajini - terbaik la amir khan ..


3. taare zameen par - aku nangis tgk citer ni ...


4. 3 idiots - citer ni pon sama ... sangat bermesej ...hahah


5. singh is king - aku asyik gelak je tgk citer ni .. kelakar sangat2 ...


6. jab we meet - aku suka hero ni .. sangat comel .. hhahha ...
dan aku suka kareena bwk watak ni ...




buat masa skang ni tu je la citer yg aku suka ... heheheh ... eh eh kebanyakkan citer amir khan la ... memang best pon .. boleh nangis ok ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-