28 February, 2011

dari subang ke subang ...

Assalamualaikum ...!!!

sabtu lepas aku ke rumah makngah ... dah sangat lama aku x kesana ... dan ni first time aku ke rumah makngah lepas dia pindah ke rumah baru ... tapi masih dalam kawasan subang lagi ... kalau dulu dia stay kat subang utarid, tapi skang ni kiat subang suria pulak ... eh suria ke ... aku rasa la subang suria ...

aku pegi dengan kakak saja sbb cik ayoyo keje aritu ... ye la org dah keje kan ... hehehhe ... sampai je tgk atas meja wow ada laksa ... heheh dah lama x makan laksa buatan makngah ni ... rasa x sabar plak nk makan kan ...

ni la rupanya laksa yg aku makan ... ye aku tau aku x makan sayur yg sepatutnya ...
aku makan laksa kosong sahaja ... xde sampah2 tu semua ...


ini pulak adelah bengkang yg sedap ... yes x manis sangat dan sedap ...
sila abaikan yg hitam tu ... ouuhhh sorry makngah ... heheheh ..


kitorang x tdo pon kat rumah makngah macam selalu ... sbb cik ayoyo x ikut skali ... kakak pon nk kemas2 barang sbb dia nk ke temerloh ... ya ya ya ... keje la apa lagi kan ... dia dah selamat sampai pon malam tadi ...

ok lah dulu ye ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

syazai86 said...

wow....teringin lak nak makan laksa....mmg hantu laksa ni....hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

syazai86 said:

wow....teringin lak nak makan laksa....mmg hantu laksa ni....hehehe....

Commentors on this Post-