18 February, 2011

ob dan esisten dokter ... uhuuukkk ...

Assalamualaikum ... !!!!!

tadi aku temankan ob gi klinik .. dia datang lepas 2 hari MC sbb gastrik ... tapi lepas sarapan pagi tadi, perut dia buat hal balik ... sampai muntah2 ... tu pon nasib aku gi toilet ... nmpk dia terduduk kat penjuru toilet tu ... teruk jgk aku tgk si ob ni ...

pastu aku dgn sorg kakak (kak ana ke kak ida ntah aku x ingat nama dia) ni bawak la dia ke klinik kat bawah ni ... masuk je dlm bilik tu baringkan dia kat katil yg disediakan ... aku tgk dia macam dah x bermaya sangat dah ... kesian ob ... asyiik sakit je dia ... dah tu doktor pon datang la nk tgk dia ... aku pon bgtau la apa yg aku tau ...

pastu doktor kasi cucuk kt bontot dia ... eh aku x de la tgk ... hehehe ... pastu diorg kasi dia minum ubat ape ntah la ...yang pasti utk gastrik la ... terkerut2 muka si ob aku tgk ... dah nama pon ubat haruslah x sedap kan ... pastu doktor dtg bawak alat utk check bp plak ... dah set2 semua tetiba doktor ckp mcm ni ... 'tolong pegang ni ye' kat aku sbb aku yg paling dekat dengan dia ... ececec jadi esisten dokter la pulak sekejap ... hehehehe ...
benda ni la yg doktor suh aku pegang kan ...
~~gambar ehsan abg Google~~

pastu check bp, gula dlm darah semua ok je ... cuma perut tu je la ... doktor suh dia rest je kat ctu ... kami pon tinggalkan la dia kat ctu ... tapi skang ni dia dah balik sbb x boleh nk buat keje ... x sihat sangat lagi ... so dia suh adik dia dtg amik dia sbb adik dia bwk kete gi keje ...

itu la dia citer aku hari ni ... huhuhuh ... kesian aku tgk ob ... aku sebelum ni x penah lagi la sakit sampai mcm tu skali ... sampai x boleh nak bangun n berjalan ... sampai kena papah lagi ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-