25 February, 2011

nota dari pipa ... heheh

Assalamualaikum ...!!!

selasa lepas masa aku balik keje, masuk je rumah aku perasan sesuatu kt peti ais aku ... macam nota dari seseorang ... hahahah ayat mcm hape ntah kan ...

ni la dia note yg aku maksudkan ... yg atas ye bukan yg bawah ... heheeh ...
sila abaikan yg disekeliling peti tu ok ... korang nk tau tak apa yang ditulis ... jomm tgk ...

hheheheh nota utk aku dan jugak teha ... ekceli teha pesan suruh dia makan ape ntah aku pon x ingat ... dan kenapa dia buat mcm ni ... sbb hp dia hilang ... dia sendiri pon x tau mcm mana boleh hilang ... eh nk tgk dekat lagi ke ..?? ok ok ni ha tgk ni ...

ehhh comel pulak aku tgk si turtle tu ... heheheh ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-