22 February, 2011

uncle leng chai ....!!!!

Assalamualaikum ... !!!!!

kat singer dulu, selain KM dan mamizan, aku jugak rapat dengan uncle lengchai ... heheheh ... aku mmg suka kacau dia ... dia plak suka amik gambar kandid ... kalau dah dia buat mcm tu ape lagi aku balas la balik ... ni antara gmbr kandid dia yg aku amik ... uncle, jgn marah i k ... eh lupa pulak nk bagi tau ... nama penuh uncle ni adelah Liew Teik Yen ... ataupon nama manja yen yen @ yemyem ... manja kan nama tu ... heheheheh ...



fyi, uncle ni masih muda ... aku je panggil uncle ... dan dia masih single and available ... kan uncle kan ...

uncle, i x sampai hati nk letak gambar u tdo ... haiyaaa ...!!!!!

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-