12 February, 2011

Selamat Pengantin Baru Khairre & Ana ...

Assalamualaikum ...!!!

ni aku nk kongsi pasal kenduri ... ye ari ni aku pegi kenduri kawan satu uni, khairre dan ana ... tahniah khairre ... semoga berbahagia selamanya ... aku dah janji dengan anis, marya & et untuk sama2 pegi ke kenduri sebelah perempuan sbb sebelah lelaki jauh jgk ... segamat sana nun ...

aku keluar tadi lepas zohor ... bawak kete ala2 makan angin .. ye la cik adik manis aku ni x berapa sehat kan ... so kena la jadik pemandu berhemah sekali sekala kan ... tunggu la aku tukar tayar cik adik manis ni ... mmg aku merempit balik ... opppsss dah melalut plak ...

ok keluar je ke jalan sg besi aku dok sebelah kiri jalan je ... masa aku potong satu lori tu, aku perasan aku dah terlepas exit UPM balakong ... adoiihhh ... macam mana ni ... dah la aku x tau jalan sangat ... ok xpe boleh bertenang lagi ... oh dah sampai tol sg besi ... eh apa kata pi melaka terus ... hahahaha mengong ...

ok kali ni aku maintain dok lane paling kiri ja ... ye sabar lin sabar ... sambil tu aku dok pikir la jugak ... ade lagi ke exit UPM depan tu ... serabut kepala aiihhh ... buat nya xdak sampai melaka la aku ... eh eh eh .. ada la exit UPM ... senyum aku time tu kalau org tgk mesti kata aku dah x betoi senyum sengih sampai macam tu skali ....

alhamdulillah ... aku ikut exit Tol UPM tu ... dah tu x tau nk ikut mana pulak ... ok terus ja la ... dah terus tu, sampai kat trafik light ... kat sebelah kiri aku pintu masuk ke UPM ... ikut aku mmg nk masuk je kt UPM tu ... tapi nama kt kertas tu bukan nama khairre dgn ana pon ... ok aku terus ... ada nmpk je petronas terus aku masuk kt ctu ... kol anis ckp aku x tau jalan ... heheheh ... ye ye minta bantuan ... dan dlm 15 minit anis sampai, then aku follow kete dia ...

dah masuk pusing2 ke jalan mati bagai, akhirnya sampai la kami ke tempat yg dicari2 ... sempat la jugak melawat kawasan kat UPM ni ... ye bak kata pepatah, jauh perjalanan luas pemandangan ... eh betul ke ... tapi UPM ni mmg luas kan ...

aku dgn anis sampai dulu ... 15 minit lepas tu baru marya dgn et plak sampai ... dah tu makannn time ... hehehhe ... dah makan semua jumpa la dengan raja sehari kita ... wah wah wah ... segak bergaya khairre dengan pakaian pengantin dia .. ana pulak nampak ayu je ... ok dah la citer banyak ... jom la tgk gambar sikit ...

si raja sehari ...

kusyuk sungguh marya ... hehehehe ...

bersama raja sehari ...

anis, marya & aku ..

marya & et ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-