28 February, 2011

dah lama x ke taman ...

Assalamualaikum ...!!!

semalam aku ke taman ... taman mana lagi kalau x taman jaya ... aku teman kan cik arda ... semangat 1 malaysia sungguh dia nk berlari ... ekceli dia x penah lagi sampai kt taman jaya ni ... sebelum ni aku penah bawak cik yuk, cik teha & cik yana ja ... masa tu cik arda balik kg kot ...

kitorang gerak dari rumah pukul 5 lebey ... sampai je nk parking kete mak aiii ... banyak giler kete yg baru masuk kt taman tu ... hmm ade ke parking kosong utk kami ni ... yes ade pon ... nasib agak baik sbb banyak jugak la kete yg nk kuar time tu ... so dah parking semua menapak la kami berdua ke taman ...

aku pon jadilah tourist guide x bertauliah pada cik arda ... tunjuk itu ini ... pastu jalan pusing tasik tu satu round ... weh dah berpeluh satu badan ni ... ko belum lari lagi lin ... pastu cik arda pon memulakan larian beliau ... heheheh ayat ko mcm dia nk masuk marathon je kan ... aku buat ape..?? aku jalan2 cuci mata je ... ko memang malas nk lari kan lin ... ye ye ye ... ala aku jalan pon kuar jugak peluh ... sambil2 tu cuci mata la ...

ekceli aku x penah lagi ke taman ni hari ahad petang ... selalu pegi pagi je ... tu pon sbb nk join aerobik pagi ... ye pagi ahad akan ada aerobik percuma ... sapa2 pon boleh join ... tapi aku pon dah lama x pegi eksesais ni ... ok berbalik pada citer di taman ... sangat ramai orang ok ... ada yg datang dengan family ... ada yg datang nk duduk je ... ada jugak yg datang nk amik gambar ... ade tu aku tgk dua pasang pengantin amik gambar outdoor kat taman ni ...

pastu aku jalan2 lagi pusing sebelah aku x masuk lagi tadi ... kat situ lagi ramai orang ... ni la first time aku tgk org yg sangat ramai kat taman ni ... ade yg main badminton ... main bola ... main kejar2 ... berbasikal ... main roller blade dan macam2 lagi la ... dan kat kawasan gym terbuka pulak semakin banyak alat senaman yg di tambah ... nmpk sangat ko mmg dh lama x ke taman kan lin ...

eh ko asyik citer pasal ko je lin ... cik arda nya mana ..?? heheheh cik arda mmg sangat bersemangat waja satria semua ... dia pusing tasik dalam 2-3 pusingan ... bagus2 ... lepas dah puas berpusing tu cik arda dtg kt aku ... aku bawak dia ke gym terbuka tu ... tapi sebab org ramai sangat kami pon balik lepas tu ... x sempat nk main kat ctu pon ... tapi aku happy la sbb dapat bawak cik arda ke taman jaya ... pasni dia mesti rajin ke taman tu ... kan arda kan ...


ok lah dulu ye ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

syazai86 said...

dekat je taman jaya tu...time sek tu rajin la g sana...skrg ni dah malas....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

syazai86 said:

dekat je taman jaya tu...time sek tu rajin la g sana...skrg ni dah malas....hehehe

Commentors on this Post-