14 February, 2011

dan akhirnya ...

Assalamualaikum ...!!!

ye akhirnya aku dah bagi resign letter aku pada puan mai ... sebelum bagi tu aku rasa mcm x best sangat ... aku pon x tau nape ... tapi aku kuatkan hati dan semangat menapak ke tempat dia ... pastu aku ckp/tanya mcm ni 'Puan, kalau saya nk resign saya kena amik signature & cop puan ke encik rosli?' ... dia tgk aku 'u dapat offer ke? Permanent ke?' dan aku hanya mengangguk kepala macam burung belatuk ... 'Tahniah lah ye' tambah puan mai lagi ...

dan sekarang ni surat tu masih dgn dia lagi ... belum sampai ke tangan En Rosli lagi ... tu je la dulu hapdet utk kali ni ... nnt aku citer kejadian seterusnya dan jugak company mana yg berjaya menambat hati dan pankreas aku ni ... titik.

ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-