25 February, 2011

aku dah tua kot ...

Assalamualaikum ... !!!!!

ni citer aku selasa lepas lagi ... aku banyak dapat mesej dari chat celcom ni ... rasanya aku dah off dah yg chat2 ni semua ... tetiba ja penuh inbox aku ... adeiii la ... penat ok ... tapi ade yg kelakar jugak ... ada sorang ni dia tanya aku ... aku x ingat nick ape dia guna ... dia tanya nama, umo, stay mana dgn gender ... sekali aku jawab ni 'nama alim, 33thn, kl, male' ... dah terus senyap x de lagi msg ... hahahaha bagus kan ... nk chatting dgn pompuan je kan ... ish ish ish ...

pastu ade 3-4 orang ni ... dari cara derang ni, aku tau derang ni budak lagi ... ni salam perkenalan dari derang 'hi awk, leh kenal tak?' ... ada lagi ... 'hi..maaf kalau mengganggu, tp nk ganggu juga ...bla bla bla' ... korang mesti x nak tau ape yg bla bla bla tu ... aku pon x nak ingat ... sengal je ...

kalau 6-7 tahun dulu aku mungkin akan layan chatting2 ni ... tapi tu masa zaman aku muda2 la ... sekarang ni aku dah malas nk layan tu semua ... aku dah tua kot utk chatting2 ni semua ... dah tua ... diulang sekali lagi dah tuaaaa ...!!!! titik .

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-