08 February, 2011

aku rindu kawan2 ... korang rindu aku tak ...???

Assalamualaikum ... !!!!!

2 hari lepas aku mimpi ... mimpi agak pelik ... pelik sbb aku jumpa dengan kawan2 ... kawan2 pulak dari dua sekolah yg berbeza ... berbeza sebab datang dari dua sekolah yg berlainan ... berlainan yaitu ada yg dari sekolah rendah dan ada dari sekolah menengah dan mereka saling mengenali ....

pelik kan ... dan mimpi semakin pelik bila mimpi aku tu kat hospital .... mimpi aku bermula dengan aku tengah berjalan kat dalam hospital ... jgn tanya hospital mana sbb aku pon confius jgk ... ok2 balik pada hospital ... aku jalan2 mcm tgh cari sesuatu ... dan jgn tanya jugak apa yg aku cari sbb aku pon x tau ...

tetiba aku terbenti kat depan satu bilik ... nak tau sbb apa aku benti ... sebab nya adelah aku ternampak bff masa sekolah menengah aku ... liza @ azliza ... ye aku nampak dia dan dia pon toleh and nampak aku ... dan kaki aku otomatik je jalan ke arah bilik tu ... dan aku agak terkejut sbb tgk org yg ada dlm bilik tu ...

antara yg ada dlm tu adelah kawan sekolah rendah aku juliana, norafiza@shah dan aril ... dan kawan sekolah menengah aku pulak ada liza, rosmawati, mardu dan jugak lynn ... huhuhuh semua nya mcm dah lama kenal ... dan yg aku x paham nya rosma plak yg terbaring kat atas katil ... aku pon ada borak jugak tapi rasa mcm x dgr apa2 ... mcm bila ko mute tv tu .. haaaa mcm tu la ...

pastu aku ingat aku ckp aku nak amik exam ... eh aku nk jadi doktor kah ...??? pastu aku lari ke kafe sbb nk makan ... takot x sempat nk amik exam pukul 2.30 ... ish ish ish ... ape la pelik nau mimpi aku ni ... dah tu jumpa plak dengan orang2 yg dah sangat lama aku x jumpa ... antaranya aku jumpa dengan abg senior yg jugak skandal aku masa sekolah dolu2, shahidun, kakak angkat aku, kak dayah, kak inah, malek, amy dan jugak farizam ... diorg semua ni senior aku kat smkp ... ya allah apesal la semua ada dlm mimpi aku ni ...

dan aku x ingat mimpi aku ni habis kat mana ... pelik kan mimpi aku ni ... tapi yg aku tau aku mmg asyik dok teringat ja kat kawan2 sekolah rendah dgn sekolah menengah ... ya ya aku rindu dengan kawan2 aku ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-