13 February, 2011

mari ke pasar malam anak2 ...

Assalamualaikum ... !!!

petang tadi lepas balik dari kenduri khairre, aku dgn cik yuk & cik Arda ke pasar malam ... pasar malam mana lagi kalau bukan pasar malam pantai dalam kan ... masa nak pegi tu cuaca macam x brapa nk mengizinkan ... mendung je ... tapi tetap pegi jugak ...

dah sampai hujan dah rintik2 ... xpe la redah je la ... jalan2 tgk barang2 ... hmmm nk makan apa ekk ..


nampak tak cik yuk tu ... ye dia beli tudung tu la ... grey ... cantikkkk ...

ni antara makanan yg aku beli ... selain ni, aku beli laksa dan taufufa ... ye aku x membazir ok ... xde beli banyak mcm selalu ... ingat nk beli putu bamboo n pulut hijau simpan buat sarapan esok ... tapi nafsu nk membeli tu kurang ... lalu je aku x singgah pon kat kueh2 tu ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-