22 February, 2011

Mana korang suka ...

Assalamualaikum ... !!!!!

semalam aku tengok la kat wall sorang kawan kt fesbuk ... tajuk dia menarik jugak ... bos lelaki vs. bos perempuan ... heheheh ... ekceli aku ade pengalaman dengan kedua2 bos ... lelaki dan jugak perempuan ... ok jom kita tgk bos2 aku yg terdahulu ...

1. Singer - masa kat sini aku di assignkan pada bos perempuan ... nama dia chandrakala @ ck ... ekceli bos lagi besar adelah lelaki ... tapi apa2 pon aku and the rest of the team banyak refer to ck la ... so pada aku boss aku adelah ck ... mr LKS, jgn marah ye ... heheheheh ...ck ni adelah seorang bos yg sangat baik ... ini adelah kenyataan ...

ni la dia ck

bos yg suka buat kek ... dan kek2 yg dia buat sedap2 ... heheheh ... dah lama aku x merasa kek ck ni ... dan dia jugak bukan la mcm sesetengah bos yg suka mengarah itu dan ini ... dia sangat bertimbang rasa dgn staff bawah dia ... aku suka cara dia kerja ... tapi kadang2 dia selalu kena marah dengan sesetengah org yg nk keje derang cepat ... wah wah wah ... aku pon naik geram jugak dengan derang yg nak keje cepat je ... mcm la ck ni xde keje lain nk buat selain keje derang ni ... tapi dia bukan nya jenis nk marah ke hape kan ... dia ok je ...

2. Datawiz - kat cni bos aku adelah lelaki, mr Raj ... from India tapi dah menetap kat Australia ... kalau nk berkomunikasi dengan dia adelah menerusi g-talk ... ye la dah kalau dia kat Australia aku kat PJ @ Shah alam tu macam mana lagi kan nak komunikasi kalau x melalui internet kan ... dia ni ok la pada aku ... cuma dekat2 aku nk benti tu je dia jadi x berapa ok dgn aku ... biasa la kalau dah bawak masuk sedara sendiri dlm company dia, pastu sisedara tu pulak cakap yg bukan2 pasal aku ... mesti la dia dgr ckp sedara dia ... so aku pon benti dengan rela hati ...x sanggup aku ...

3. TM - kat cni pulak aku kena report kat 2 org bos ... seorang lelaki seorang pompuan ... tapi aku selalu direct dengan Pn Mai la ... apa2 mesti aku bgtau dia ... dia ok ... cuma agak moody sbb pregnant kan ... eh dia dah selamat melahirkan baby boy pagi tadi (21/02/2011 pagi) ... tahniah puan ... dia ok la selalu bagi semangat pada aku dan ob ... ye la kitorang ni kan baru lagi bab2 CF ni ... tapi xdela sampai boleh kongsi citer peribadi dgn dia ... bos yg lagi sorang tu pulak keje dia adelah nk keje yg diberi siap dengan sempurna ... adei la ... agak stress la jugak bila setiap kali hari khamis menjelma sbb meeting ... setiap khamis kan aku ade meeting ...

4. RWNA - kt cni aku x tau lagi sbb belum masuk keje lagi ... tapi yg aku tau bos aku adelah lelaki ... dua orang dan dua2 lelaki ... hopefully derang ok la kan ...


tu je la kisahnya aku dan bos2 aku ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-