21 February, 2011

dah tak lama dah lin ...

Assalamualaikum ... !!!!!

ye tajuk ko je dah boleh tau ape maksudnya ... eh bukan aku nk kawen dalam masa terdekat ni ... hehehe ... lambat lagi kot nak kawen mawen ni ... ni citer pasal keje kat tempat baru ... ye dah x lama dah pon aku nk mula keje kat tempat baru ni ... dan hati dah x sabar nak bye bye kat tempat sekarang ni ...

aku harap kat tempat baru nnt aku boleh pulihkan balik semangat keje aku yg dah pudar sejak aku kuar dari Singer ... ya buat masa skang ni Singer adelah tempat yang paling best dalam segala segi kecuali gaji ... oppssss lariiiiiiiii ... tapi mmg betul pon ... ofismate, environment dan jugak bos2 semua ok2 ... tapi gaji je kureng ckit ... tapi xpe la kan ... at least aku masih keep in touch lagi dengan derang kat Singer tu ... dengan kakMidah(kakak yg sporting), chandra(best boss ever), mamizan, uncle lengchai & 2-3 org lagi ... kalau x melalui email, melalui fesbuk ... ye fesbuk jugak tempat aku berhubung dengan derang especially abg isham ... hehehehe ...

semoga aku akan kembali bersemangat seperti mana aku di Singer dulu ... insyaalllah ...amin..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-