17 February, 2011

teringat lagi pada kimi ...

Assalamualaikum ... !!!

ada lagi gambar pasal adik bongsu aku ... hahaah tetiba je nak buat n3 pasal dia ... dia ni mmg la rajin orangnya ... x caya ..?? cer tengok ni ...

nampak tak dia tgh buat apa tu ... ye adik2 dia tgh menyapu ... hehehehe

dan dia akan lagi rajin kalau yg menyuruh dia buat keje tu adelah kakak kesayangan dia ... eh eh no no no bukan aku ... bukan ayoyo jugak ... tapi jijah ... ye jijah adelah kakak kesayangan muhamad hakimi bin abdul halim ni ...

kakak yg suka mempergunakan(dasyat tak ayat aku) kimi ...
kan cik ayoyo kan ... 'kimi, urut kaki kak ayu sat'


kalau yg ni lagi la tak kan ... kakak ini dikenali sebagai singa ...
ye aku la tu ... adik2 kata aku garang ... errkk garang kah ..??

dan ini lah dia kakak kesayangan kimi ... jijah ooo jijah ...

kalau amik gambar dia pon nk menyibuk dengan muka yg agak hensemla kot ... heheehh ...

tu la dia kisah adik bongsu aku si kimi ni ... kalau ade lagi nnt aku hapdet yee ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

ayoyo said...

bukan senang nk amik gambaq gigi kimie..credit to bro yusree...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

ayoyo said:

bukan senang nk amik gambaq gigi kimie..credit to bro yusree...

Commentors on this Post-