21 February, 2011

nasi lemak pagi isnin ...

Assalamualaikum ... !!!!!

pagi ni kitorang dijemput utk majlis farewell sorg staff ni ... ekceli aku x kenal sangat pon dengan staff ni ... ye la mana la nk kenal kan ... dia dok sebelah sana ... sepanjang aku keje kt TM ni, aku cuma kenal dengan org2 satu team dan jugak team pn zalina ... tu pon sbb dok dekat2 ... kalau tidak rasanya x kenal jugak kot ...

menu yg diorg sediakan adelah nasi lemak ... mesti la nama pon pagi, mesti la buat menu utk sarapan kan ... menu2 lain yg turut melibatkan diri adelah kueh mueh seperti karipap, kek cokelat dan satu jenis kek lagi ... pastu ade agar2 ... ade jugak bubur ... disebabkan aku dah sarapan kuetiau pagi tadi maka aku amik kueh je ... kalau ikutkan nk je amik nasi lemak tu... bau nasi lemak dia perrghhhh mengancam ok ... tapi aku dah kenyang ... so tahan je la nafsu nk makan nasi lemak yg mengancam tu ... ooo gambar x amik pon ... lagipon aku x bawaak hp pon ... so korang bayangkan je la ekk macam mana rupanya nasi lemak mengancam tu ... oo hooiii teringat nasi lemak mak janda pulak ...

macam best je kan ade farewell semua ni ... tapi aku rasa masa aku nnt x kan ade punya ... aku pon x mengharap sangat ... pegi senyap2 lagi bagus kan ... cuma aku teringat masa farewell aku dgn ofis lama dulu, singer ... terasa nk balik keje kat singer balik ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-