21 February, 2011

mereka ... si kembar 3 ...

Assalamualaikum ...!!!

n3 kali ni aku nk kongsi cerita pasal puteri bertiga kawan aku ni ... kawan yg aku maksudkan adelah Pn Amizan bt Md Zin ... ekceli aku kenal dengan Amizan ni masa aku keje kat singer dulu ... dan dia la org yg bertanggung jawab mula panggil aku dengan nama aLin ...dan ade la pengikut2 yg follow panggil aku aLin jugak ...

sekarang ni aku panggil dia mamizan ... ye la dah ade 3 puteri comel kan ... heheheh ... masa aku kenal dengan mamizan ni dia masih lagi bujang ... single & available ... tapi sekejap je la ... pastu dia pon dah join kakak2 kt ofis tu ... dah jadi puan ... dan sekarang ni dah jadi umi pada 3 puteri comel ... kenapa 3 ..?? haaa ini yg aku nak citer ni ... puteri bertiga tu adelah kembar tiga yg comel2 mcm umi dia jugak ...

walaupon aku dah x keje lagi dengan singer, tapi aku masih keep in touch dengan mamizan ... zaman dah maju kan skang ni ... email je la ... tu la cara kitorang berhubung ... kan mamizan kan ... jom kita berkenalan dengan puteri2 mamizan ni ...

yang sulung nyer nama Nurul Iman Afiqah Binti Mohd Ridzuan ... nama manja Iman ... umi dia bgtau aku skang ni dia dah pandai dan suka tarik rambut @ baju ... dan yang selalu jadi mangsa adelah damia ... nakal kan ... mesti comel masa ni ...

yang no-2 pulak namanya Nurul Qaisara Aqilah Binti Mohd Ridzuan ... dan nama manja adelah sara ... dia pulak suka menggigit ... dan yg jadi mangsa gigitan dia adelah iman ... hohohoh kesian iman ... heheheeh ...

dan yang ke-3 pulak namanya Nurul Damia Atiqah Binti Mohd Ridzuan ... nama manja damia ... tgk tu ... kemain lagi dia berposing ...yang sorang ni lagi best ... dia suka pukul muka kata umi nya ... dan yang jadi mangsa adelah kakak berdua la ... iman dan juga sara ... lagi hebat kan ... dua2 kena dengan dia ...

comel2 anak mamizan ni ... geram aku tgk derang ni ... hehheh ... eh lupa pulak ... thanks to mamizan sbb bg izin aku buat n3 pasal anak3 dia ni ... dan jugak bagi aku copy gambar dari fesbuk beliau ... tq ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-