15 February, 2011

Selamat tinggal ...

Assalamualaikum ...!!!!

x lama lagi aku bakal meninggalkan tempat keje aku sekarang ni ... ye aku akan mula keje dengan company lain pulak ... setelah 5 bulan aku di TM ni, banyak yang aku belajar ... language baru ... perangai manusia yang kita x boleh nak jangka ... penerimaan manusia terhadap kerja kita dan macam² lagi ...

kadang2 aku jadi simpati pada sesetengah pihak yang sanggup buat sesuatu diluar batasan semata2 utk menyelamatkan diri ... bila hati dah x boleh nk buat keputusan secara rasional, jalan mudah yg menjadi pilihan ... dan jalan itu jugak yang menyusahkan orang lain ... dan aku tergolong jugak dalam golongan orang lain itu ... ya aku jugak ...

sedih dengan pemikiran anak bangsa sendiri ... bila diri sudah dipengaruhi dengan nafsu hasad dengki maka ini la yang akan terjadi ... tapi mungkin mereka lupa yang mereka sentiasa menjadi perhatian ... bahkan bukan mereka sahaja tapi kita semua ... ya kita semua ... dan disebabkan itu jugak aku x kan terkejut pada apa jua yang bakal terjadi dimasa akan datang ...

apa yang mampu aku lakukan adelah dengan memohon pada yg satu, semoga ditunjukkan jalan yang benar pada hamba²nya yg sesat ... amin.

p/s: minta maaf la kalau n3 aku kali ni agak pelik .. hehehe ... sekian ye ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-