16 February, 2011

Gambar terbaru buah hati tok dan wan ..

Assalamualaikum ...!!!

ni meh tgk gambar anak2 aku yg terbaru ... kita mulakan yg paling tua la kan ... ini adelah cucu sulong wan dia ... yg dipanggil abe long ...

sila abaikan gigi depan beliau itu :p ... hehehehe

konon² minum dengan bergaya la kan ... tapi pemalas ni nak pegang gelas tu ... heheheh

dia ni dulu susah ok nk amik gambar dgn org yg x rapat dgn dia ... ntah ape la yg ateh dia jampi nak pulak dia amik gambar dgn kazen aku, wawa ni ...

kalau dah tgk kartun tu, macam ni la jadinya ... dengan paksu skali ...


beralih pulak kita pada cucu no - 2 ... aiman

geram aku dgn budak kecik ni ... geget pipi tu nnt ...

aku cukup jeles dgn adik aku ni ... kalau aiman nangis nak kat paksu or pakndak dia ni je ... memilih jantina betul tau ...

dia mmg suka menyibuk kt dapur dgn tok dia ...

senyum x ikhlas ni ... hahahha

tido keletihan sehari main .. adehhh ...


ni pulak cucu bongsu buat masa la ni ... penyanyi dari guaq chempedak ... heheeh ... aku panggil dia amsyar tapi yg lain suka panggil dia ayen ...

pantang nampak kamera yg ni sorang ...

sengih dengan penuh perasaan ...

menyanyi dengan penuh semangat ok ...

comel kan ...

x boleh nak berenggang dengan abah dia ..
sila abaikan abah beliau yg x pakai baju itu ... hahahahah ..



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-