11 February, 2011

ini adelah koleksi kakakku ...

Assalamualaikum ...!!!

n3 kali ni aku nak cerita pasal koleksi kakak aku pulak ... hehehe ... antara barang yg ada dlm simpanan kakak aku adelah gelang tangan dan jugak rantai labuh ... tapi kan, kakak aku ni suka buat koleksi ... tapi jarang la aku tengok dia pakai gelang2 dan jugak rantai2 tu semua ... mmg betul2 jadik koleksi ... heheheh ... jom2 tgk ape jenis gelang tangan dan rantai yang aku tangkap ....



ni adelah koleksi yg akak aku ada ... idak le banyak mana pon ... kannnn ....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~










ni pulak koleksi gelang tangan dia ... aku selalu jugak pinjam ... heheheh ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-