25 February, 2011

jalan-jalan ke masjid india ...

Assalamualaikum ...!!!

semalam aku pegi amik offer letter ... lepas tu aku ke jln masjid india ... naik lrt dari klcc ke masjid jamek ... wah dah banyak berubah aku tgk ... ye la last time aku tgk kt lrt masjid jamek tu masih dlm reno lagi ... skang ni dah siap ... ok la kan ... berubah utk kemudahan org ramai ...

then aku menapak ke masjid india ... ye utk ke mydin pakaian tu ... cik adik aku yg sorang tu minta aku belikan barang utk dia ... on the way pegi tu sempat la aku layan mata tengok kiri kanan ... x banyak sangat yg berubah dan orang pon x ramai ... mungkin sbb hari keje kan ...

tu je la yg aku nk kongsi ... xde ape sangat pon ...kannnn ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-