15 January, 2008

ermmm kenape yerkk ....

eh eh hari ni aku rajin plak menapak ke CC ni :D ... ekceli kerna terpaksa jugak aku datang ke CC hari nih ... akak suruh amikkan barang dia kat dlm email ... dia gi seminar 2 hari so xde internet connection la kat seminar tu ... ala dekat je ... kat hotel nikko je ... so menapak la lagi aku ke CC ni ....

semalam masa tgh tgk berita kat TV3, tetiba je aku terasa mcm nak buat sesuatu yang besar tapi aku sendiri tak tau ape yang aku nak buat ... heheheeh boleh ke cenggitu ... lin lin ... ape la yg ko pikir agak nya ... :D ... perasaan nak buat something big tu terasa betul semalam ... dia jadi mcm berkobar² pon ada ... huhuhuh bukan kawen arrr korang ...

mungkin sbb aku tgh pening kepala cari keje x jumpa² lagi kot kan ... ntah la ... tapi tu la ... sampai sekarang pon masih ada lagi perasaan tu ... hmmmm

huhuhu dah xde idea nk menaip ... see ya when i see ya :p


ciow...

~~~ ooo apekah perasaan itu ..??? hohohohohohoho ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-