18 December, 2011

sabtu dan aku

Assalamualaikum ...!!!

nak citer pasal semalam yaitu hari sabtu bersamaan dengan 17 Disember 2011 ... semalam macam biasa la keje kan ... fokus utama aku semalam ade lah memilih gambar utk diari & kalendar 2012 ... mcm nak muntah ok dok tgk2 gambar2 mesin & paip2 tu ... @.@ ... ok sambil2 tu berfb la kan *harus la kan* ... saja nak post status ni ...


ikan terubuk tu bos bagi kat semua staff ... diorg baru balik dari swak ... so tu la ole2 dari sana .. *TQ BOS* ... ok back to story nih ... bila baca je auntie nyer comment aku rasa cam sedey lak .. kesian lak kat auntie ... so aku ckp la ade rezeki dia nak makan ... minta alamat semua dgn dia .. so petang nya aku nak hantar kat dia la ...

habis je keje dalam pukul 1, terus shoot ke Ampang Puteri ... cik adik aku yg sorang ni, Ika admitted sbb suspect denggi *semoga cepat sembuh IKA* ... so pegi la sana ... aku drive so xde la masalah ... mmg aku nak drive semalam sbb nak ke ampang puteri tu la ... selalu kakak yg hantar kalau hari sabtu ni ... dah tgk ika semua, maka aku shoot ke cyber pulak ...

cik adik aku yg sorang lagi tu, cik ayoyo nak balik ... banyak baju kotor yg nak basuh .. x larat nak guna tangan katanye ... ok maka ke cyber la kita ... dah ambik dia bawak balik Pantai Dlm ...

petang nya dlm pukul 5.30 aku dgn arda, yana & ayu skali ke setiawangsa ... nak gi hantar ikan terubuk masin ke rumah auntie la kan ... dah janji kan ... arda excited nak jumpa auntie ... aku pon sama ... ye la selalu baca hasil tulisan dia kat blog je kan ... kalau ada rezeki dapat la jumpa peej & noy skali ... maka pengembaraan ke setiawangsa pon bermula ...

alhamdulillah x sesat nak ke sana sbb aku mmg dah tau jalan nak ke sana ... lagipon dulu kan penah stay kat kawasan sana ... AU3 .. tapi umah auntie ni xde la kat kawasan AU ni ... dia kat Taman Setiawangsa ... ok berdasarkan Encik GoogleMap, rmh auntie belakang masjid besar tu ... ok masjid mmg tau ... dah jumpa jalan yg berdekatan masuk la kan ... cari dan cari dan cari ... eh sampai jalan setiawangsa 5A je yg ada ...

takpe2 jalan kedepan dan tanya org ... ok yg ni mmg aku rasa kelakar ... ada yang kata kat atas bukit ... ada yang kata x penah tau pon ada jalan setiawangsa 6 ni ... ada yg pakcik ni pulak, baru je arda tanya terus dia jawab: ha kat depan lagi *sambil jalan terus* adehhhh pakcik ooiii ... dah mmg kami masuk semua lorong kot ... lorong yg depan2 je x masuk ... 1,2 & 3 x masuk ...

ok lah panjang sangat dah kot ... nak dipendekkan citer, sesat sampai masuk ke jalan setiawangsa 8, arda dah kol kawan dia minta tolong ... aku pulak suka hati nak masuk jalan yg one way .. kan dah kena lampu kelip2 org bagi ... heheheheh sorry la ye kak .. saya x perasan ...

dah nak keluar ke jalan besar tu aku bawak slow sangat sbb tggu direction kawan arda ... sekali tgk side mirror dah ada kete kt belakang ... agak menggelabah aku keluar ke jalan besar dan masuk ke simpang jalan setiawangsa 3 ... fuh nasib baik x de kete dtg dari depan ...

dah masuk ke jalan tu aku benti kat tepi ... kawan arda cakap dah betul dah jalan yg kami masuk tu ... eh eh kebetulan pulak kan ...so aku kedepan sikit .... yeay ... dah eksaited sbb nampak jalan setiawangsa 7 .. siap pegi masuk jalan tu lagi .. hohohh salah jalan la lin oiii .... ok kuar balik dan ke jalan sebelah ... akhirnya ... jumpa jugak la dgn jalan yg dicari2 tu ...

maka cari la pulak rumahnya ... yes dah nampak pon rumah auntie ... 6.45 pm kitorang sampai ... duduk2 borak2 kejap dgn auntie & uncle ... kusyuk uncle tgk badminton ... hehehehe ... so pukul 7pm je minta diri .... ye la dah maghrib x kan nak duduk lagi kat rumah orang kan ... tak dapat jumpa peej & noy sbb diorg keluar ... xpe la ... jmpa kat facebook & twitter & blog je la kan ... hehehe ...

keluar dari rumah auntie, shoot balik ke Pantai Dlm ... nak ke pasar malam ... huhuhu dah sangat lama aku x pi pasar malam ni ... beli la apa yg patut *makanan la kan* ... pastu balik umah hantar arda & yana ... lepas tu shoot ke cyber lagi skali ... apa lagi hantar cik adik tu la ... ingatkan dia nak tdo umah malam tu ... balik basuh baju je pon ... hohohoh ...

dah balik dari cyber tu, rasa mcm nak pengsan ... setengah hari aku habis kat jalan je ... malam nya pulak dlm pukul 10 lebeh la aku dah pengsan ... selamat malam la kan ... sampai la ke pagi ni ... hehehheh ... tu la citer aku semalam ...

rasa senang hati dan happy sbb dpt buat org lain happy ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-