03 March, 2011

drama di pagi hari ... ohooiii

Assalamualaikum ...!!!

dah masuk bulan 3 dah pon ... mana n3 terbaru lin oii ... heheheh bukan x nk buat tapi xde idea nk kongsi ... tapi ni aku nk citer pasal pagi tadi ... woohhhh ... aku kuar rumah pukul 6.35 ... ye la awal la sbb nk kejar bas kan ... sampai je kat simpang tu tetiba kaki terpeleot plak ... adehhh gedebuk ko jatuh ... tapi nasib aku agak baik la sbb ade van kt sebelah aku jatuh tu ... kalau tidak, mau la semua yg dok minum kt kedai tepi simpang tu tgk aku tertiarap ... adehhhh sengal ok rasa kaki aku ni ... tapi aku perasan la suara sorang pakcik ni kat belakang aku ... dah bunyik macam M.Daud kilau dah ... gini bunyi nyer 'OOhhooiiii laaa ...' heheheheheh ...

sampai tempat yg dituju baru la kaki terasa sakit ... mana tak nya, masa dlm bas kena berdiri, dlm lrt pon kena berdiri jugak ... bertambah sengal la kaki aku ni ... mana dengan bawak bag 2-3 kat tangan ... adeh laaa ... hari ni mmg hari yg x berapa best ... awal2 pagi dah hujan ... huhuhu tiap kali aku sidai baju malam tu, pagi esoknya mesti hujan ... huhhuhu ... dah banyak kali macam tu ... sape suh ko x tgk bintang malam tu lin ooii ... baik2 lepas ni aku tgk bintang dimalam hari nk sidai baju yee ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-