17 March, 2011

Gebeng ... Part 1

Assalamualaikum ...!!!

sekarang ni aku ada kat gebeng ... kuantan ... first time aku sampai kuantan dengan memandu sendiri ... ekceli xde la susah sangat nak ke ofis kuantan ni ... aku bertolak dari kl pukul 8.20 pagi ... kalau ikutkan plan asal aku, aku nk datang malam tadi ... tapi aku ni kan x penah2 datang kuantan sendiri lagi kan .. maka aku pon menyabarkan diri tunggu sampai siang sbb nk follow si Raja ni ... Raja diarahkan ke kuantan ni utk training ... so kami akan ada kat cni sampai la hari sabtu ni ... insyaallah ... kalau boleh balik hari jumaat pon ok gak ... sampai je kat kuantan ni aku pegi la kat ofis tu ... jumpa dengan intan ... niat di hati nk jumpa dengan isni, tapi dia MC plak ari ni ... xpe lah next time maybe boleh jumpa kan ...

lepas jumpa dgn intan, aku dikenalkan pada staff2 lain yg ada kt sana ... antaranya Kak umi, farah, ayue ... pastu intan bawak aku ke tingkat atas utk jumpa dengan design engineer, hafiz ... pastu intan tinggalkan aku dengan hafiz ... then kenal2 lagi dengan staff yg ada kat atas tu pulak .. antaranya yaya, ain, ha, adam dan ada la lagi 2-3 orang yg x sempat aku nk ingat nama ...

pastu aku sembang2 la sikit dengan hafiz sbb aku akan banyak habiskan masa dengan dia .. sbb dia yg handle bab design2 ni ... so utk aku masukkan dlm video or presentation aku nnt kena la tanya dia pasal parts2 and machine ni semua ... dlm pukul 3 macam tu hafiz kena gi jumpa org plak kat luar ... maka aku pon buat la apa yg patut ... termasuk la buat bende ni ... heheheheh ... ape lagi hapdet belog ku ini la ...

eh lupa plak nk bagi tau .. kat cni aku jumpa dengan orang yg satu kampung dengan aku ... la budak ni ke ... aku kenal gak dengan ayah dia ... aku panggil ayah dia pakcik matdi kolek bas ... sbb ayah dia dulu keje sebagai konduktor bas ... kt kedah panggil kolek bas ... hohohoh ... aku tanya la 'orang sungai tiang kan?' dia angguk ... pastu senyum ... dia ni junior aku la sbb dia muda dlm 2-3 tahun dari aku ni ... dia ni boleh tahan loyar buruk jugak la ... pastu dia ckp mcm ni kat kawan2 dia 'pasni aku x bley nk buat perangai sangat la, dah ada org report kt ayah aku nnt' ... semua yg ada kat situ dah gelak2 bagaii ... roslan ... roslan ...


to be continue ....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-